Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Μια μαγειρίτσα μούρλια…

Θα προσπαθήσω να είμαι σαφής και να μη σε ζαλίσω. Βαρέθηκα να με κοροϊδεύω. Το απόγευμα θα πάω σε μια συγκέντρωση που διοργανώνει η ΓΣΕΕ. Αυτή που δεν με αντιπροσωπεύει. Που έχει ξεπουληθεί εδώ και χρόνια. Που αρνήθηκε να συναντηθεί «μαζί» σου την εποχή των διερευνητικών εντολών. Τη ΓΣΕΕ του Παναγόπουλου. Ότι πιο σιχαμερό έχει υπάρξει από συνδικαλιστικής πλευράς εδώ και 100 χρόνια.
Θα μιλήσει εκπρόσωπος της κι ενώ εγώ θα θέλω να ανέβω στην εξέδρα και να τον χαστουκίσω δεν θα το κάνω και πάλι θα καταπιεστώ.
Θα κάνουμε πορεία σε μια άδεια φοβισμένη και κλειδαμπαρωμένη πόλη, γιατί αυτή η πόλη μισεί τις πορείες, τις εξεγέρσεις, τις φασαρίες. Κάποιοι πολλοί τολμηροί θα πίνουν καφέ στην Λεωφόρο Νίκης για να χαζέψουν και την πορεία. Με 5 ευρώ τζάμπα θέαμα.
Οι γνωστοί εργατοπατέρες της πασκ που τώρα δεν είναι πασκ αλλά ανεξάρτητοι θα εμφανιστούν με τα πορτοκαλί μπλουζάκια της ΓΕΝΟΠ. Εκτός κι αν δεν υπάρχει Γενόπ ΔΕΗ γιατί την μικρή-μισή ΔΕΗ την ξεπούλησαν. Αν υπάρχει ακόμα θα παρελάσουν περήφανοι για το 2ήμερο αγώνα που έδωσαν μέχρι να επιστρατευτούνε. Θα μου πεις και τι να κάνουν να μείνουν άνεργοι σαν και μας τους υπόλοιπους? Σωστά
Θα είμαστε όλοι εκεί. Θα φωνάζου(ν) τα γνωστά συνθήματα σεξιστικού περιεχομένου: «μη σκύβεις το κεφάλι» και «μας φαίνονται μεγάλοι γιατί είμαστε σκυφτοί». Τα ίδια και τα ίδια χρόνια τώρα. Καμιά πρωτοτυπία. Έχω σταματήσει να φωνάζω τις γνωστές αηδίες που δίνουν την εντύπωση πως αγωνιζόμαστε.
Απλοί διεκπεραιωτές είμαστε μιας παλιάς συνήθειας των νεανικών μας χρόνων. Είναι όπως ένιωθα πέρυσι στο γήπεδο. Ο ΑΡΗΣ έπαιζε τη χειρότερη μπάλα των 100 του χρόνων έχανε συνεχώς αλλά εγώ ήμουν κάθε Κυριακή εκεί γιατί έτσι έχω μάθει. Γιατί ένιωθα να τον προδίδω αν δεν πήγαινα.
Έτσι και με τις πορείες. Είμαι γιατί έτσι έχω μάθει. Ξέρω πως είναι όλες για τα μάτια του κόσμου. Πως τίποτε δεν αλλάζει μόνο με τον παλιό γνωστό τρόπο. Αλλά συνεχίζω να πηγαίνω.
Φέτος αν είχα λεφτά σου ορκίζομαι θα αγόραζα κανά δυο συκωταριές και θα έβαζα τη μάνα μου να κάνει μαγειρίτσα. Θα σας καλούσα όλους μετά την «περιφορά του επιταφίου» στους δρόμους της πόλης να γιορτάσουμε την υποτιθέμενη ανάσταση.
Γιατί πως αλλιώς μπορείς να συμμετέχεις στο συλλαλητήριο των αλητήριων της ΓΣΕΕ? Τελικά αν συμμετείχε κι ο Γιώργος Νταλάρας να παίρναμε και βαμμένα αυγά μαζί?

Θ.Τ. 06/09/2014
tselepis70@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου